Kvalitetspolicy
Bygg i Mark i AC AB:s kvalitet på tjänster och produkter ska alltid uppfylla kundens krav, behov och förväntningar.
Policyn innebär följande:
· Verksamheten bygger på långsiktiga och varaktiga kundrelationer i samverkan.
· Arbetet är fokuserat på att leverera rätt tjänst och produkt, i rätt tid, till rätt pris, tryggt och säkert.
· Varje medarbetare ska vara kompetent inom sin befattning. Denna tilldelas ansvar och befogenhet för att uppfylla kundens krav. Kompetensutveckling prioriteras.
· Våra underleveratörer är viktiga och deras kompetens och sätt att bemöta kunderna är särskilt viktigt.
· Vi ska alltid uppfylla alla lagkrav som berör vår verksamhet.
· Vi ska ha ett ledarskap som är ett föredöme både internt som externt.
· Vi ska arbeta enligt vårt ledningssystem för totalkvalitet, som utvärderas vid ledningens genomgångar.
· Genom utvärdering av våra processers effektivitet och mätning av kundnöjdheten skapar vi underlag för ständiga förbättringar.
· Vi ska göra vår kvalitetspolicy förstådd bland våra medarbetare samt känd bland våra kunder, leverantörer och andra intressenter.